tisdag 17 augusti 2010

3:e gången gillt..

Mkt har hänt, jag är nu frugan på riktigt, vi ska bli tre, vi tog vårt pick och pack och drog till Helsingborg, jag ska bli moster och jag har blivit med stuga. Varför göra en sak i taget när man kan göra allt på en gång?!


Flytten har haft som följd att jag nu har ett eget rum istället för en liten inklämd hörna där jag kan pyssla med alla mina projekt. Har inte blivit klar med rummet ännu, kan inte förstå hur jag fått plats med allt innan?! Det kommer i alla fall finnas ett bord för symaskinen, ett för datorn och ett för scrappande. Underbart att inte behöva plocka fram och tillbaka saker när lusten faller på.

För tillfället är det en mobil till Bulan som är under konstruktion. Bulan är arbetsnamnet på överraskningen som väntar oss i november.

Bilder kommer inom kort. Stay tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar