måndag 21 november 2011

Jag vann!

Jag var med i en tävling på Tipsy Tessies blogg och vann! Händer aldrig att jag vinner så de känns extra kul. Vill ni se vad jag vann kan ni gå in och titta här. I helgen har det varit ordentligt med pyssel. Har haft tid för mig själv och kunnat färdigställa en hel del till julmarknaden. Inga bilder på sakerna än men det kommer! Hinner inte med så mycket mer än att förbereda inför julmarknaderna, jag ville bara dela med mig av att jag vunnit! På återseende :0)

4 kommentarer:

  1. Hej! Vilken underbar blogg du har! full med insperation och vackra saker. Hittade hit genom tipsy tessy. Grattis till vinsten hos henne. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Finurliga fröken! Tack för din fina kommentar, min första:0) Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Så ljuvliga saker du gör!
    Vilken julmarknad ska du vara på?
    Och när?
    ??

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket för din fina kommentar :0) Jag kommer att vara på Fogdaröds Julmarknad i Höör 2-4 dec. Jag har länkat till deras sida så trycker du på julmarknad i grönt kommer du dit. Spännande är min första julmarknad med sakerna jag sytt.

    SvaraRadera