torsdag 12 januari 2012

För kort blir nytt

Liten hade en leopard mönstrad pyjamas som blivit för kort i benen så jag gjorde om den till en tröja istället. Passar perfekt och är så mjuk och skön. Blev så inspirerad av mig själv att jag klippte av två långklänningar och har tänkt göra om dem till t-tröja resp. långärmad tröja och det som blev över ska bli byxor tänkte jag. Allt i återvinningens tecken, är faktiskt väldigt roligt att göra gammalt till nytt!


Har inte hunnit med att göra så mycket på sista tiden. Så gud vet när mina projekt blir klara men det är i vart fall kul att ha saker på g. Liten ska skolas in på dagis och vi har haft kräksjukan, eller tja gubben och liten har haft kräksjukan jag klarade mig... måste vara mina grymma gener ;0). Jag har svårt för att ta bra bilder på mina tavlor, ljuset blir så konstigt.. ska se om jag hinner med lite nu när liten skolas in, till att börja med är det ju inte så länge men snart blir det ju lite tid för mig själv. I helgen blir det spa för gubben och mig och andra gången vi lämnar bort liten över natten. På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar