lördag 19 januari 2013

2013 here I come!

Jag har för vana att inte ge något nyårslöfte då de är till för att brytas, men i år gör jag ett undantag. Mitt nyårslöfte: Tänka lite mer på mig själv! Ge mig själv egentid och prioritera lite mer saker som gör mig lycklig och ger energi. Jag har läst en massa bloggar och känt hur jag saknat den kreativa världen. Men nu är jag tillbaka med motivation och energi! Mitt första projekt: göra klart min kreativa hörna! Efter flytten har det inte direkt varit det prioriterade rummet i huset.... Våren är här (inomhus i allafall) och allt blir genast lättare. 

Har handlat en massa tulpaner och andra vårblommor för att komma i stämning. Har visst pysslat lite också men inte lagt upp något på ett tag. Ugglan i bilden bakom gjorde jag då jag var trött på hålen i väggen. Lite frustration, wellpapp och papperstejp var allt som behövdes :) Både jag och liten gillar ugglor så det fick bli en sådan, maken var väl måttligt road men orkar inte göra något bättre själv så än så länge får den vara ;). På återseende!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar